Hizmet Standartları Tablosu
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ
Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı
KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
S.N. |
HİZMETİN ADI |
İSTENİLEN BELGELER |
HİZMET TAMAMLANMA SÜRESİ |
1 |
İDARİ HİZMETLER: Kütüphaneye dış birimlerden gelen her türlü evrağı, dilekçeyi alarak gerekli işlemleri yapmak, Kütüphane adına gidecek evrakları ilgili birimlere dağıtmak
|
İlgili evrağın aslı |
Sürekli |
2 |
SAĞLAMA HİZMETİ: Akademik, idari personel ve öğrencilerin istekleri doğrultusunda koleksiyona katılacak materyalleri temin ederek, teknik işlemler sonrasında kullanıma sunmak |
Internet üzerinden Kütüphane programı aracılığıyla yapılan sipariş listeleri (Kitap, dergi ve cd, dvd bibliyografik künyesi) |
Sürekli |
4 |
ÖDÜNÇ VERME HİZMETİ: Kullanıma sunulan kütüphane materyallerinin belli sürelerle kütüphane dışına ödünç verilmesi ve iade alınması |
Bingöl Üniversitesi kimlik kartı |
Sürekli. |
5 |
DANIŞMA HİZMETİ: Kütüphane kaynaklarının kullanımına yönelik Danışma masalarına, telefon ve e-posta olarak gelen çeşitli soruları cevaplandırarak kullanıcılara rehberlik etmek |
|
Sürekli |
6 |
KULLANICI EĞİTİMİ HİZMETİ: Kütüphane kaynaklarının verimli kullanılması amacıyla verilen her türlü eğitim ve sunumlar düzenlemek |
Kullanıcılardan gelen eğitim talep telefonları veya yazıları |
1,5 saat |
7 |
KÜTÜPHANELERARASI İŞBİRLİĞİ HİZMETİ: Okuyucunun diğer kütüphanelerden istediği materyalleri ödünç getirmek; diğer kütüphaneler tarafından talep edilen materyalleri ödünç göndermek |
Bingöl Üniversitesi Akademik personel Kimlik kartı, kütüphanelerarası işbirliği formu |
3 gün |
8 |
GÖR-İŞİT HİZMETİ: Kullanıcıları kültürel ve bilimsel gelişimlerini desteklemek amacıyla her türlü gör-işit materyalini temin ederek kullanıma sunmak |
Kullanıcılardan gelen talep telefonları |
sürekli |
9 |
ELEKTRONİK KAYNAKLAR HİZMETİ: Kullanıcıları eğitim-öğretim ve bilimsel araştırmalarında kullanacakları her türlü elektronik kaynağı temin ederek Internet üzerinden kullanıma sunmak |
Kullanıcılardan gelen talep yazıları |
sürekli |
10 |
YAYIN KOMİSYONU HİZMETİ: Üniversite Yayın Komisyonunun işleyişinin organizasyonu gerçekleştirerek, basılacak kitaplara ISBN ve bandrol alımı |
Başvuru dilekçesi, basılacak eser hakkında hazırlanmış 3 rapor, eserin elektronik ortama kaydedilmiş kopyası |
sürekli |
“Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.”
İlk Müracaat Yeri :Daire Bşk. İkinci Müracaat Yeri : Genel Sekreterlik
Adı-Soyadı :Feride KILIÇ Adı Soyadı : Doç. Dr. Veysel TURAN
Unvanı :Dai. Bşk. Unvanı : Genel Sekreter
Adres :Bingöl Üniv. Adres : Bingöl Üniv. Rektörlüğü
Küt. ve Dok. Dai. Bşk.
Telefon :02160012-15 /5478-5403 Telefon :0426 2160012-15/5283-3412
Faks : 04262160019 Faks : 04262151016
Elektronik posta :kutuphane@bingol.edu.tr Elektronik posta : vturan@bingol.edu.tr